phb, skeppet, grattis!

hejj, nu har jag och våran klass varit borta tills nu. och vi började med att cykla iväg till skeppet och vi var där nån timma... jag bowla med paulinaS och jag vann inte, jag suger i bowling! men det är ändå kul! jag och paulinaS körde oxå minigolf och då vann jag, fast bara med 4 poäng. efter det så for vi och badade på phb. vi åkte mest "piteälven". jag har just kommit hem från en lång cykel tur, hem hit. det var jag, lisa och emelie som cyklade tsm. nu sitter jag här och är trött! jag ska väl snart vara med jessica ;) jag ska bara passa på att säga: paulinaH, hampusH och ida fyller ju år idag!!!!! Grattis!!! <333 hejrå /moae ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0